Lehed

esmaspäev, 28. juuli 2014

Nädal 7

Ohohooo ja seitse karva, möödas on 7 nädalat ja nüüdsest teen iga hommik 56 kätekõverdust. Sean ennast valmis järgmiseks kõvaks nädalaks. See on nüüd ema nädal, ema nädal on alati kõige võimsam üldse J Kell on 18:09 (või no õigemini 6:09 pm), olen Sadraku kõrval autos, sõidame kodu poole, käime Wallmartist läbi ja siis ma lähen jooksma ja ongi sliipi.

See nädal ma sügasin peamiselt kantrit, mööda mõnusaid maisipõlde ja sooja-ubade põlde. Igapäev sõitsin maha 200-260 miili ehk 320 kuni 416km J Äge :D

Kollektisin see nädal 2 raamatut. Ma peaksin iga päev raamatutest lahti saama, aga ikka tulen õhtul koju, ja annan Sadrakule mõned collected raamatud. Näiteks sain ma piibli – uue testamendi. Selle üle ma olen päris uhke J ja teine raamat rääkis kvantfüüsikast ja jumalast kooskõlas vms ja selle ma andsin Sadrakule J


Hommikuti alustan päeva sellise Attitudega :)
https://www.youtube.com/watch?v=GfmkLVSx6yg&feature=youtu.be 


Päeval söön kaks babaani, PeanutButter Jelly sandwichi, 4 juusupulka (rängalt head), pähkleid, 
kana. Auto näeb välja nagu peldik. Nii seest kui väljast, kõik kohad on tolmu täis, ei taha midagi katsuda :)


Käisin linnas kus elas 5 inimest.


Danel elab koos Jaagupiga. Nad tegid mu eelmise aasta raha pildi järgi :)

no comments

Sai pulli ja kanu

Davai, tossud jalga ja jooksma nüüd. Nädal võib alataaaa!!!!

1 kommentaar: