Lehed

esmaspäev, 7. juuli 2014

(No Title)



Täitsin selle nädala goal-i ära ja ostsin omale über kõvad kõrvaklapid :) Täiega uhke, nüüd olen kohe jooksma minemas. Täna oli haigelt kõva päev. Käisime Maarja host-i juures. Neil oli terve hall põdra, hirve, kitse ja karu topiseid täis. Maja taga oli bassein, batuut, ronimis värgendus, mega head süüa sai - super kana, mais, salat, puuviljad.... pmst kõike mida hing ihkas. Täiega äge oli. Tulistasime veepüssidega ja mängisime niisama lolli :) 



Täna käisime Sadrakuga juuksuris, jube vinks vonks nüüd kõik. Samal ajal Walmart-i kutid tegid autole hoolduse. Olen selle kuu ajaga nüüd sõitnud 6000 miili, ehk umbes 10 000km :) Auto ise sõidab muhedalt, aga kui kolmapäeval Sadrak mind käis tööl jälgimas, siis tüüp tõmbas ukselingi eest ära. Tüüp nii tugevaks saanud, igahommik teeme kätekõverdusi. Homsest on mul 35 iga hommik :) Danel on üldse mingi 50 juures :D Danel teeb kõige rohkem. Teeb kõige rohkem tööd, õpib kõige rohkem, loeb kõige rohkem ainult sööb kõige vähem - julmalt alla võtnud. Ma olen jällegi natukene kosunud, igaõhtu peanutbutter jelly sandwich ;)

Aga rohkem siin hetkel midagi, iga päev juhtub nii palju ja pole neid asju kirja ka pannud. Sellel nädalal ma panen iga õhtu midagi ägedat kirja ja siis kirjutan teile :). Tuleb kõva nädal, lähen nüüd jooksma, panen Goal-id paika ja teen ikka võimsalt :)  Tsau






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar